Psycholog Przedszkolny z dziećmi w projektach edukacyjno-terapeutycznych

Strona dostosowana jest dla potrzeb osób niedowidzących i niewidomych.

Zaglądnąć lękowi w oczy

– pierwszy krok w rozpoznawaniu strachu, postrzeganie strachu, drugi krok narysuj obraz strachu/ lęku, trzeci krok kiedy strach znów się pojawi jak możesz sobie z nim poradzić ( boksuje go, zamieniam w mgłę, niszczę go, wyrzucam do kosza lub za siebie, targam), czwarty krok- jak czujesz teraz bezpieczeństwo, piąty krok zakotwiczenie poczucia bezpieczeństwa

Dziecięce kłamstwa

FANTAZJOWANIE??? KONFABULOWANIE??? CZY JUŻ KŁAMSTWO??

1. DLACZEGO DZIECI KŁAMIĄ?
2. PRZYCZYNY KŁAMSTW?
3. JAK NAUCZYĆ DZIECKO MÓWIENIA PRAWDY?
4. CZY MOŻNA POSŁUŻYĆ SIĘ KŁAMSTWEM WOBEC DZIECKA?
5. PODSUMOWANIE I WNIOSKI?
6. ZAKOŃCZENIE PROJEKTU W OPARCIU O DYSKUSJĘ I KSIĄŻKĘ S. SERRELI „ILE WAŻY KŁAMSTWO?”

Osiągnięcia własne dziecka – JESTEM WYJĄTKOWA, JESTEM WYJĄTKOWY
– pomyśl co potrafisz robić dobrze (dziecko samo dostrzega czego dokonało i umie to nazwać)